ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

درگذشت مهندس ندا سردسته عالی

امروز خبر درگذشت و تشیع جنازه سرکار خانم ندا سردسته عالی از فعالان جامعه نقشه برداران در زنجان (به علت عارضه خونی) باعث تاثر خاطر ما و تمام همکاران و  آشنایان ایشان خصوصا خانواده ایشان (همسرشان آقای دکتر داود مرادخانی و دو فرزندش) شد. از خداوند متعال در این ماه پر خیر و برکت رمضان، برای ایشان طلب مغفرت و برای خانواده ایشان صبر و اجر مسئلت داریم.

ایشان لیسانش نقشه برداری خود را از دانشگاه تبریز در سال 1378 گرفته و به عنوان کارشناس سیستم اطلاعات جغرافیایی و تهیه نقشه در استانداری زنجان و همچنین عضو نظام مهندسی زنجان مشغول فعالیت بودند.  


نظرات 8 + ارسال نظر
نسرین پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:27

من سال اول راهنمایی باهاش همکلاس بودم خیلی خانم خوبی بود خدا رحمتش کنه بااینکه سالیان سال باهاش ارتباط نداشتم اما بادیدن اعلامیه اش خیلی ناراحت شدم .

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:43

خدا رحمتشون کنه وبه خانوادشون صبر بده!
آمین

محسن پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 14:34 http://mozoat.blogfa.com

خداوند انشاالله به حق این ماه مبارک و عزیز ایشون رو رحمت کنه و به خانوادشون صبر بده

کاظم پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 16:45

چه دنیای بی وفایی است. من در دوران لیسانس در دانشگاه تبریز با ایشون هم کلاس بودم. یک دختر مودب و سنگین و پرکاری بود. چگونه ممکن است با او هم سن و سال باشیم و او زودتر از ما از ان دنیا رفته باشد. باور نکردنی است.

پریسا جمعه 13 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 00:13

من در دوره ارشد با ایشان بودیم ولی متاسفانه نتونستن ادامه بدن اما روحیه خوبی داشت .آنقدر خوش اخلاق و خوش برخورد بود که برای مراسمشان کلی مهمان اومده بود .ایشون را باید الگو بگیریم . خئاوند بیامرزد و به خانواده اش صبر دهد .

ناهید چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 14:34

هنوزم باورم نمیشه از بین ما رفته
من تو مراسمشون بودم
باورش خیلی سخته
خدا به همسرش صبر بده

مهتا دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 19:56

خدا بعضی وقتا توی اون دنیا فرشته کم میاره! میاد از روی زمین بهترین هارو انتخاب میکنه میبره پیش خودش!
ندا مدرک ارشدش رو هم چند روز قبل فوتش گرفت.
اسوه صبر و توکل به خدا بود و همیشه خنده شیرینش با ما خواهد بود!
روحش شاد یادش گرامی

محزون شنبه 5 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:07 http://NODALSURVEYOR.BLOGFA.COM

روحشون شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد