ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

فراخوان طرح های پژوهشی تا 20 مهرماه

سازمان نقشه برداری کشور در فراخوان جدید با فرم های جدید اقدام به بررسی طرح های پژوهشی در زمینه کلیه گرایش های نقشه برداری نموده است. علاقه مندان می توانند برای اطلاعات کامل تر به نشانی زیر مراجعه نمایند:

         1)  به دلیل تغییر پرسشنامه‌های قبلی ارائه طرحهای پژوهشی پیشنهادی، ضروری است فقط از پرسشنامه های مندرج در این قسمت استفاده نمایید.  

2)      تکمیل تمامی فیلدهای پرسشنامه طرح پژوهشی پیشنهادی ضروری است.

3)      پرسشنامه تکمیل شده حتما باید در فرمت DOC یا DOCX ارسال شود.

4)      ورودی‌ها، روش اجرایی و خروج‌های طرح پژوهشی پیشنهادی باید به وضوح در پرسشنامه قید شده باشند.

5)      در مورد طرح پژوهشی پیشنهادی تالیف کتاب، ارسال فهرست مطالب کتاب و نیز یک فصل اماده شده در قالب فرمت PDF الزامی است.

6)      فرآیند ارسال طرح‌های پژوهشی پیشنهادی با صدور کد پیگیری به اتمام می‌رسد. جهت هرگونه تغییر در اطلاعات ارسالی مرتبط با طرح پیشنهادی با ایمیل research@ncc.org.ir مکاتبه یا با شماره تلفن (2453) 7-66071001، گروه پژوهش و توسعه، تماس حاصل فرمایید.

نظرات 1 + ارسال نظر
باقری چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 00:47

استاد گرامی سلام
با توجه به شناختی که شما نسبت به سازمان دارید، و نیز با توجه به خساست سازمان در هزینه کردن و بها دادن به دانشجویان، به نظر شما آیا واقعا حمایتی از سوی آنان صورت می‌گیرد؟ یا صرفا شعاری بیش نیست؟!
با تشکر

سلام
خدا میداند
سازمان رفتاری ثابت از خود نشان نداده است. در عین حال کتابهای زیادی توسط سازمان منتشر شده است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد