ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

گزارشی از هشتمین کنگره مهندسی عمران

۱۷ و ۱۸ اردیبهشت 1393، هشتمین کنگره مهندسی عمران در دانشگاه صنعتی انوشیروانی بابل برگزار شد. با توجه به حجم بالای مقالات پذیرفته شده و تعداد قابل توجه گرایش های مهندسی عمران که یکی از آنها نقشه برداری، ژئودزی و ژئوماتیک بود، از قبل مشخص بود که ناهماهنگی های مختلفی ممکن است در روند اجرای کنگره مشکلاتی را برای شرکت کنندگان فراهم کند که اینجا مجال باز کردن این موضوعات نیست.

در بخش نقشه برداری مقالات با ارزشی از سوی مهندس افشاری و میرقاسم پور به صورت پوستر و مهندس جوادی به صورت سخنرانی پذیرفته شده بودند اما وجود یک مقاله با عنوان معرفی لیزر اسکن سه بعدی و یک مقاله با عنوان پهنه بندی زمین لغزش (که دقت داده های اولیه آن 30 متر بود و توسط یک غیر متخصص نقشه برداری ارایه میشد) در بخش مقالات سخنرانی، باعث شد تا ضعف داوری مقالات بیشتر به چشم بیاید. 

در مجموع هوای خوب شمال و دانشگاه سرسبز و ساختمان زیبای پنتاگون این دانشگاه باعث شد تا از کم  و کاستی های کنگره بکاهد. امیدواریم این تجربه گرانبها برای دانشگاه بابل باعث شود در همایش های آینده موجبات رشد و پیشرفت را به دنبال داشته باشد.

ارائه کنندگان مقالات بخش نقشه برداری از سمت چپ: مهندس حمیدی، میرقاسم پور، افشاری و رستمی

ارائه کنندگان مقالات نقشه برداری به صورت سخنرانی از سمت راست: مهندس جوادی، ابراهیمیان و ناظریان

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:13 http://mozoat.blogfa.com

با آرزوی سربلندی و پیروزی هر چه بیشتر برای اساتید عزیز، مهندس رستمی و مهندس جوادی
به امید اینکه دانشگاه بجنورد هم میزبان حداقل یک همایش ملی باشد

[ بدون نام ] دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 22:18

سلام مهندس دستت درد نکنه داشت چهره زیبای مهندس ناظریان از یادمون میرفت با اون بیضوی رفرانس گفتنش سر کلاس هندسه تو آموزشی ۳ دانشگاه تفت.یاد اون روزا بخیر.دوست دارم مهندس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد