ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

گردهمایی نقشه برداری میبد برگزار شد

 

گردهمایی نقشه برداری در میبد

پنجشنبه 3/3/86 دانشگاه میبد شاهد برگزاری یک گرهمایی تبلیغاتی درزمینه نقشه برداری بود. در این گردهمایی که بعضی از اساتید نقشه برداری از جمله دکتر دلاور، دکتر وثوقی، دکتر جمور، مهندس سرپولکی و مهندس عسگریان و بعضی مسئولین سیاسی کشور از جمله دکتر نظری، مهندس غفوری فرد، دکتر سجادی ، پروفسور مجتهد زاده و بعضی از اعضای جامعه نقشه برداران کشور از جمله مهندس مجربی، مهندس فرهانی، مهندس غریب نواز حضور داشتند، برنامه اجرای موسیقی سنتی دانشجویان نقشه برداری به نحو احسن برگزار شد:

g 

از نقاط قوت این گردهمایی موسیقی فوق و سخنرانی دکتر دلاور (در مورد کاربردهای GIS) بود. یکی از نقاط ضعف این گردهمایی نقش ضعیف گروه نقشه برداری در این گردهمایی و خالی بودن جای مسئولین گروه نقشه برداری (مهندس ناظریان و مهندس گنجی) در جایگاه سخنرانان و یا میزگرد آن بود. در این گردهمایی رئیس دانشگاه نیز اعلام کردند که از نظر پارامتر نسبت دانشجوی بومی به جمعیت شهر میبد و پارامتر نسبت دانشجوی غیر بومی به جمعیت شهر میبد، در کل ایران، دانشگاه میبد اول است! دراینجا جا دارد از تلاش شبانه روزی  بعضی از دانشجویان دوره کارشناسی نقشه برداری این دانشگاه که عضو انجمن ژئوماتیک می باشند و مهندس دستجردی بخاطر تلاش شبانه روزیشان تشکر کرد.

 تعطیلی کلیه کلاسهای نقشه برداری به دستور رئیس دانشگاه و برگزاری نمایشگاه محصولات شرکت نماپرداز رایانه از دیگر اخبار مربوط به این گردهمایی است.

نظرات 3 + ارسال نظر
احسان فراحتی شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 23:07 http://www.survey.blogfa.com

سلام مهندس
منم اومدم میبد ولی نشد ببینمتون - شما ردیف اول یا فکنم دوم بودین کنار مهندس مهرابی- چند بار دست تکون دادم مهندس مهرابی متوجه نشد -ظهر باید میرفتم برا همین نشهد بمونم - به امید دیدار در روری دیگر

برومند دوشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 21:25 http://www.nprco.com

گزارش خوبی بود. از اشاره به نمایشگاه و شرکت ما سپاسگزارم. لینک وبلاگ شما در سایت ما قرار گرفته است.
و همچنین عکس یادگاری با شما
موفق و شاد باشید

[ بدون نام ] یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 15:55

سلام مهندس رستمی عزیز
من مهر جردی هستم از دانشجوهای دانشگاه میبد
ممنونم بخاطر گزارش خوبتون
وای بد نبود بیشتر به جزییات می پرداختین
و اینکه
از کسانیکه در این همایش کمک زیادی کردن اسمی برده میشد
مث آقایان عرفانیان ورییسی و توکلی و کلانی و محمدی و زارعی و ...
که واقعا از جون و دل مایه گذاشتن بی هیچ چشم داشتی
بازم از لطف شما سپاسگذارم
به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد