ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ماهواره جاسوسی اسرائیل به فضا پرتاب شد

مقام های دفاعی اسرائیل روز دوشنبه 11 ژوئن اعلام کردند که این کشور ماهواره جاسوسی جدیدی را با موفقیت به فضا پرتاب کرده است.اسرائیل قرار است از این ماهواره جاسوسی که اوفک-۷ نامیده می شود، برای نظارت بر کشورهایی چون ایران و سوریه استفاده کند.حئیم اشد، رییس بخش فضایی در وزارت دفاع اسرائیل گفته است که ماهواره جاسوسی اوفک-۷ به اسرائیل در مورد آنچه وی مساله ایران خواند کمک خواهد کرد. اشاره آقای اشد، برنامه هسته ای ایران است که حساسیت هایی را میان برخی کشورهای جامعه جهانی برانگیخته است. ایران از سوی کشورهای غربی و اسرائیل به تلاش برای دستیابی به سلاح هسته ای متهم شده است. ایران چنین تلاشی را رد می کند و اصرار می کند که تنها خواهان دسترسی به انرژی هسته ای برای مقاصد صلح آمیز است.

 

منبع سایت فارسی BBC

 

امیدواریم که اسرائیلیها که به طور رسمی و عملی دشمن کشور ما هستند در کار خود موفق نباشند (فارق از هر نوع دیدگاهی که داشته باشیم) اما بحث بر سر اینست که تا کی باید از قافله شتابان سنجش از دور و علوم فضایی عقب ماند
نظرات 1 + ارسال نظر
احسان فراحتی شنبه 2 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 23:33 http://www.survey.blogfa.com

سلام مهندس فاطمی
شرمنده که وبلاگ دیر بروز میشه -- من خودم هم ناراحتم.
ام چه کنیم -- مشکلات زیاد شده -- ار یک ور سربازی داره فشار میاره-- ار یک ور دیگه هم دارم کار نفشه میکنم برا همین دیگه وفتی واسم نمونده --
ولی حتما سعی میکنم با دست پر بیام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد