ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

تصاویری از فضا پیمای دیسکاوری

چندی پیش دوستی تصاویر جالبی از آماده سازی فضاپیمای دیسکاوری برای پرتاب برایم ارسال نمود که بسیار جالب است. این تصاویر را از آدرس زیر می تونید دانلود نمایید.

دانلود





نظرات 2 + ارسال نظر
یک نقشه بردار شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:54 http://gisement.blogfa.com/

سلام
من بعنوان دانشجوی رشته نقشه برداری از شما و همه اساتید بزرگوار تشکر میکنم بخاطر زحمات و خدماتی که در راه این علم دارید و آرزوی موفقیت دارم برای همه اساتید و اساتید خوب خودم من جمله جناب مهندس ارمشی.

تشکر از شما دوست عزیز
موفق باشید

کیانی جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 19:53 http://www.geonews.blogfa.com

با سلام و خسته نباشید
وبلاگ بسیار زیبا و به روزی دارید
هر بار که به وبلاگ شما سر می زنم خیلی لذت می برمگمخصوصا مطالبی که مربوط به نجومه
واقعا خسته نیاشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد